درباره ما

درباره ما

داستان ما

تیم ما از سال ۱۳۹۴ با رویکردی دانش‌بنیان و با هدف تولید نرم‌افزارهای تحت وب (SAAS) در حوزه‌ ی سامانه های هوشمند تحلیلی مالی و سیستم های تصمیم گیری خبره فعالیت خود را آغاز نموده است.

پس از شروع فعالیت ضرورت طراحی اختصاصی سامانه های تحلیلی مالی را احساس کردیم در نتیجه به این فکر افتادیم بستری فراهم نماییم که نیازهای اختصاصی تحلیل گران مالی را مطابق با سلیقه و ملزومات سازمانی آنان پیاده سازی و برپا نماییم

دسترسی پر هزینه به اطلاعات تجاری،مالی،اقتصادی و از سوی دیگر تنوع اطلاعات مورد نیاز چالش های کلیدی در مسیر توسعه ما در ایران قرار داشت که منجر به غیر اقتصادی بودن چنین سیستم های برای مشتریان میگردید.

بنابراین تصمیم گرفتیم به کمک هوش مصنوعی ماشین های هوشمندی تولید کنیم که توانایی درک اطلاعات، جمع آوری و طبقه بندی آنان را داشته باشند و از طرف دیگر به دلیل نیاز به تجمیع اطلاعات برای پردازش هوشمند اقدام به تولید framework تحلیلی و ایجاد بستر پایه جهت یکپارچه نمودن اطلاعت نمودیم .

اکنون در سال ۹۷ این توانایی را داریم که مجموعه‌ی کاملی از سرویس‌های تحلیلی،ماشین های پشتیبان تصمیم گیری خبره و حتی معامله گری هوشمند را متناسب با رویکرد شخصی مشتریان خود طراحی و پیاده سازی نماییم.

راهبرد کلیدی تیم ما تولید محصولاتی هوشمند،قدرتمند و کارامد در کنار پشتیانی مستمر از محصولاتمان است.استقبال رو به رشد مشتریانمان در این مدت کوتاه امیدبخش آن است که در مسیری درست قدم بر می داریم.

 

راهکارهای ما به شما کمک خواهند کرد تا

  1. هزینه های اداری و تشکیلاتی خود را به طور چشمگیری کاهش دهید
  2. سرعت عملیاتی خود را افزایش دهید
  3. بهبود بی نظیر دقت محاسباتی
  4. انجام منظم فرایندها و تصمیم گیری بدون تعطیلی
  5. پردازش سطح وسیع اطلاعات در کوتاه ترین زمان ممکن
  6. افزایش حوزه فعالیت کسب و کار خود
  7. بهبود عملکردی سیستم های معاملاتی
  8. کنترل منظم سطح ریسک
  9. مدیریت جامع فرایندها
  10. دسترسی به اطلاعات مالی رایگان

سیستم های هوشمند ما

کسب و کارها را وارد سطح جدیدی از تکنولوژی و هوشمندی خواهند کرد 

 

مالکیت مادی و معنوی این سایت متعلق است به namasashm.com